Sabtu, 7 Februari 2015

Produk Pilihan

Pada suatu hari, sambil2 buat assignment, aku surf tentang produk kesihatan dan kecantikan. Aku amat peka bab2 produk ni.. cumanya dengan taqdir Allah, aku buka satu laman web tentang produk kecantikan dan kesihatan termasuklah "produk terlajak laris". hahahahahaha

cari punya cari, saya terpanggil untuk membaca produk yang berasaskan garam buluh. hihihihi
saya memang mencari produk yang nak perbetulkan semula structure kulit saya selepas bersalin dan semasa mengandung untuk lebih bertenaga.

satu hari saya pun order satu set sabun, body wash dan shampoo dan juga mineral coffee disebabkan saya peminat tegar kopi.

Masalah yang saya alami setelah bersalin, leher kehitaman, armpit (ketiak) hitam, celah-celah pelipat yang kehitaman, rambut gugur dan kelimumur, dan juga tumit kaki kasar.

Dengan izin Allah, saya menggunakan 1 set produk ini dengan begitu teruja dan berkesan. apa yang saya gunakan????
1) Sabun Beauty Bar
2) Body Wash Marine Essence
3) Shampoo Nourishing Marine Essence
4) Mineral Coffee
5) Pad dan Pantyliner

inilah produk yang saya gunakn sehingga hari ini dan kesannya sendiri disedari oleh suami tercinta. hehehe siapa sahaja isteri yang dapat oujian dari suami akan rasa dirinyalah paling cantik di dunia. hahahahahah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan